Sunday, November 8, 2015

CUTI MIDSEM

Assalamualaikum, minaaaaaa~~~~

Alhamdulillah!! Akhirnya, hari yang saya tunggu2 telah tiba! Yosh!!

Taw x, taw x, taw x??!! Waktu ni la satu2nya waktu yang saya nani2kan, kenapa? Kerana saya nak balikkk!!! STRES taw dok kt UKM.. Bukan sebab UKM teruk atau ap, tapi sebab UKM banyak sangat aktiviti n saya busy sangat sampai nak balik rumah pown xdapat :'(

Ada sebab kenapa saya nak balik rumah.. Sebabnya semestilah rahsia, an? Peribadi, awak apa tahu, hohohohoh... Baik, sini saya nak habaq sikit la saya busy dengan apa.. Pertama, SUKEM.. Kedua, Karnival Konvo.. Ketiga, EXAM MIDSEM.. Keempat, of course assignment, an an an??

Alhamdulillah semua tu saya dapat lalui dengan jayanya! Walopown hakikatny exam tu saya agak sedikit kecundang, tapi saya akan cuba untuk tebus semula!! Walopown markah midsem banyak hilang woo~~

OK, sekarang dah cuti.. Saya dapat wat apa yang saya nak wat, means, reason nape saya nak balik.. Pastu, saya leyh lepaskan rindu pada penghuni n masakan umah.. Hohohohohoh!! The best moment in ma life!! Next, perkara yang wat saya malas n menambahkan tension, assignment melambak + tiga lagi paper ntuk exm midsem.. Sume2 tu menunggu ketibaan saya sebaik naik cuti nanti.. Haish~ *sigh.. X, bukan mengeluh.. Cuma ... ... ... errr..

Jadi, memandangkan saya dah cuti, walopown seminggu je, tapi alhamdulillah ada masa, saya akan curi masa untuk publish post banyak2 hahahahaha!!! *evil laugh.. Mana xnya, sebelum ni memang xd masa langsung untuk publish.. Tensionnya sebab ini juga merupakan assignment.. Blog ni satu assignment taw.. Tapi saya xdelah nak kata yang saya xikhlas nak upload, an an an??

Mana ada.. kalo saya upload, tu maknanya saya nak kongsi kisah saya.. cuma nya xdapat cite penuh n penuh dengan feeling la sebab xberapa nak sempat, kesuntukan masa pendek katanya... Hohohohoho~ Alasan! Hehehehe.. Panjang ke pendek? Takpe, la ni saya setakat sini je.. Nanti insyaAllah saya akan kongsi sikit2 tentang sukem ngan karnival konvo tu.. Cuma gambonya tak banyak la.. Hohohohohoh~ Xp, asalkan ad ;)

No comments:

Post a Comment