Sunday, October 25, 2015

MUQADIMAH

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, ^_^
 
Kehadapan para pembaca yang dihormati, (skemanya)
 
Ini merupakan blog kedua saya.. Blog pertama? RAHSIAHAHAHAHAHA!! Blog ini saya buat atas sebab tugasan saya.. Tugasan apa? Itu tidak penting.. Kenapa saya tulis penuh seperti 'saya' dan bukannya 'sy'? Itu tiada kaitan.. Hohohoh!! OK, berbalik kepada asal, kebelakangan ini saya agak sedikit BANYAK SANGAT sibuk dan la ni baru saya sempat mencuri masa untuk membuat assignment yang diberikan.. Dh bnyk trkumpul assignment sume.. Bertimbun dah!! Disebabkan kesibukan saya itulah saya namakan blog ini "My Hectic Life".. Kiranya saya akan berkongsi dengan kalian2 semua tentang kehidupan saya di sini sepanjang bergelar pelajar UKM.. Seyes sy xtipu, mmg buzy gilerrr smpai sy TENSIONNNN n STRESSS yg teramat!! Dan sy sedar yg kedua2 prkataan tu mmpunyai maksud yg sama, tp peduli ap sy.. Hohohohoh!!! Harap kalian semua seronok membaca entries (xtaw eja) saya dan cuba belajar dari kesilapan saya ^_^ Saya xpasti samada sini ad emoticon atau x.. Oh ye, semoga kalian enjoy mentertawakan saya kerana tidak reti menguruskan masa atau membahagikan masa dengan baik!! Akhir kata, Maju Sukan untuk Negara!! (xd kaitan, yup! Saya taw)
 
Terima kasih ^_^

Never forget to smile always.. Smile confidently, innocently!!

No comments:

Post a Comment